Weboldalam használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Itt jársz: > >

Garancia

Mi a teendőd, ha nem azt kaptad, amire számítottál?

A kézműves termékek előnye és hátránya is egyben, hogy csak egyetlen egy darab készül mindenből (ezek szerepelnek a képeken). Az utána elészített darabok , ezek mintájára, hasonló formában látnak napvilágot. Törekszem a képen látott tárgy megvalósításásra, amennyiben szerinted nem sikerült elérnem a kívánt eredményt, és nem azt kaptad, amire számítottál, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben: info@uvegsztori.hu vagy telefonon: +36-20-562-7449.

CSERE- ÉS VISSZÁRU NYOMTATVÁNY ide kattintva tölthető le!

Cserekompromisszumként szoktam javasolni, hogy esetleg készítek egy új ékszert (kb 14 nap), ennek megvalósítása kapcsolatfelvétel után lehetséges. Így egyeztetés után el tudod dönteni , hogy szeretnél-e a már meglévő darab helyett egy új változatot a megbeszélt igények szerint, vagy sem. Választhatsz csereként másik terméket is, ebben az esetben drágább darab választásakor, a különbözet összege téged terhel. Amennyiben egyik sem nyerte el a tetszésedet, természetesen a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszaküldheted. Kérlek a cserenyomtatványon add meg az adataid, hogy a kifizetett összeget visszautalhassam.

Mi a teendőd, ha mi hibázunk, nem a megrendelt terméket küldjük, rossz méretet küldünk?

Sajnos én sem vagyok tévedhetetlen. Igyekszem pontosan dolgozni, ezért nagyon fontos, hogy mindig szólj, ha esetleg valami hibát észlelsz a rendszerben. Igyekszem majd, minél előbb orvosolni a problémát. Természetesen hibás rendelés teljesítés illetve termék esetén a csere költsége engem terhel, neked csak annyi a dolgod, hogy jelezed felém az esetleges problémát.

A Czapáry Üvegsztori csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. A hibás termékről jegyzőkönyvet kérünk futártól. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre való rendelkezései vonatkoznak (http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag).

A termékismertetőben leírt égetési technikának köszönhetően jelentősen csökken az üveg törékenysége, azonban nagy ütés hatására, nem rendeltetésszerű használat esetén, az ékszerek üveg része eltörhet. Az ékszer üvegrészének eltöréséért ez esetben felelősséget nem vállalok.

A szerelékek üvegre való ragasztásának tartósságáért 8 év garanciaidőt vállalok.

A szerelékek tartós és időtálló ragasztóval vannak az üveghez erősítve, ennek ellenére előfordulhat, hogy a ragasztó elenged és elválnak egymástól. Ebben az esetben kérlek, hogy vedd fel velem a kapcsolatot és a hibás terméket kijavítom. A termék kijavítása csak a webshopban vásárolt ékszerek esetén lehetséges.

Kérlek küldd el nekem hibás termékedet (az üveget és a szereléket is), illetve a vásárlásra vonatkozóan kiállított e-számla másolatát is.

Amennyiben az itt felsorolt dokumentumokat nem tudod bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről nem egyértelműen megállapítható, hogy az a Czapáry Üvegsztori által készített termék, úgy nem vagyok köteles a szavatossági igényt teljesíteni.

Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy köteles vagy bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha ezt nem tudod megtenni, úgy a Czapáry Üvegsztori nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.

Amennyiben a termék meghibásodásával együtt a termék üveg része elvész, úgy a vásárlástól számított 6 hónapon belül vállalom, hogy kicserélem a terméket annak ellenére, hogy egy része hiányzik. Nem vagyok köteles a kicserélni, amennyiben visszaküldött szerelék állapota alapján egyértelműen igazolható, hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt lett hibás (például a szerelék jelentősen össze van nyomódva, amelyből arra lehet következtetni, hogy erős ütés érte).
Amennyiben viszont ugyanezen meghibásodás a termék vásárlását követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy csak akkor vagyok köteles a terméket kicserélni, ha az üveg rész hiányában is igazolni tudod, hogy a termék már a vásárláskor is hibás volt.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan nem tartozom szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről tájékoztatlak és a terméket a te költségedre utánvéttel postázom vissza. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) engem terhelnek.

 

Köszönettel,

Czapáry Veronika

- info@uvegsztori.hu

- +36-20-562-7449

- Instagram/Glasssory_uvegsztori 

- Facebook/@czapary.uvegsztori