• Welcome to Blaszok the most advanced shopping theme ever crated. We are sure it will fit all your needs. Remember if you have any suggestions or ideas for future updates please share them.

  • Useful Links

    Donec placerat adipiscing sapien id consequat. Donec nec auctor nisl. Curabitur hendrerit ultricies ligula ac blandit.

    • FAQ
    • Size Guide
    • Pressroom
    • Privacy Policy
    • Career
    • Shipping
  • Customer Service

    +48 800 801 802

    Free helpline.
    For stationary and mobile phones.

    Contact Form
Home / GARANCIA

GARANCIA

Mi a teendőd, ha nem azt kapod, amire számítasz?

Amennyiben szerinted a hasonló nem hasonlít, írd meg nekünk kérlek imailen, vagy telefonálj, hogy mi a gondod. Ezesetben készítünk egy másik hasonlót, amelyet ugyanúgy feltöltünk a webshopba az eredeti termék mellé. Így mellette már két hasonló lesz. Amennyiben egyik sem tetszik, a termék kézhezvételétől számítva 8 napig visszaküldheted a terméket és mi visszafizetjük a pénzed.

 

Mi a teendőd, ha mi hibázunk, nem a megrendelt terméket küldjük, rossz méretet küldünk?
Sajnos mi sem vagyunk tévedhetetlenek. Nagyon igyekszünk pontosan dolgozni, de nem mindig sikerül, ezért nagyon fontos, hogy mindig szólj, ha valami hibát találsz. Igyekszünk minél előbb orvosolni a tévedést.

Hibás termék esetén

A Czapáry Üvegsztori csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. A hibás termékről jegyzőkönyvet kérünk vetetni a futárral. A Czapáry Üvegsztori. a szerelékeknek az üvegre való ragasztásának tartósságáért 8 év garanciaidőt vállal. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre való rendelkezései vonatkoznak. (http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

A Termékismertetőben leírt égetési technikának köszönhetően jelentősen csökken az üveg törékenysége, azonban nagy ütés hatására, nem rendeltetésszerű használat esetén az ékszerek üveg része eltörhet. Az ékszer üvegrészének eltöréséért ez esetben felelősséget nem vállalunk.

A szerelékek tartós és időtálló ragasztóval vannak az üveghez erősítve. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a ragasztó elenged és elválik az üveg a szereléktől. Ebben az esetben a hibás terméket kijavítjuk. Szavatossági igény érvényesítésére, azaz a termék kijavítására csak a webshopban vásárolt termék esetén van mód.

A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket (az üveget és a szereléket is), illetve a vásárlásra vonatkozóan kiállított e- számla másolatát is. Amennyiben az itt felsorolt dokumentumokat a vevő nem tudja bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről egyébként nem egyértelmű, hogy az a Czapáry Üvegsztori. által készített termék, úgy a Czapáry Üvegsztori nem köteles a szavatossági igényt teljesíteni.
Amennyiben a kijavításra megküldött termékkel együtt a vevő megküldte ugyan a hivatkozott dokumentumokat, ám ezzel együtt a termékkel kapcsolatban kétség merül fel, hogy az valóban a Czapáry Üvegsztori. által gyártott termék-e, úgy a Czapáry Üvegsztori. jogosult a rendelkezésére álló adatok (ideértve, de nem kizárólag a webshop archív adatait) alapján igazolni, hogy a kérdéses terméket nem ő gyártotta és így a szavatossági igény érvényesítését visszautasítani.

Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Abban az esetben, ha a vevő ezt nem tudja bizonyítani, úgy a Czapáry Üvegsztori nem köteles a szavatossági igényt érvényesíteni.

Amennyiben a termék meghibásodásával együtt a termék üveg része elvész, úgy a vásárlástól számított 6 hónapon belül a Czapáry Üvegsztori vállalja, hogy kicseréli a terméket annak ellenére, hogy a termék egy része hiányzik. Czapáry Üvegsztori. nem köteles a kicserélésre, amennyiben visszaküldött szerelék állapota alapján egyértelműen igazolható, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat miatt lett hibás (például a szerelék jelentősen össze van nyomódva, amelyből arra lehet következtetni, hogy erős ütés érte).
Amennyiben viszont ugyanezen meghibásodás a termék vásárlását követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy Czapáry Üvegsztori csak akkor köteles a terméket kicserélni, ha a vevő az üveg rész hiányában is igazolni tudja, hogy a termék már a vásárláskor is hibás volt.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan a Czapáry Üvegsztori nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a vevőt tájékoztatja és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázza vissza a vevőnek. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) a Czapáry Üvegsztori-t terhelik.